Tilaus- ja toimitusehdot


1. Soveltamisala


Cafe Nappaa verkkokauppa on Tampereen restonomiopiskelijat osk:n ylläpitämä verkkokauppa internetissä.

Tampereen restonomiopiskelijat osk

y-tunnus 2912729-1

Niilo Härmälänkatu 5 A 82, 33900 Tampere

PUH: 041-7116968

resto.osk@outlook.com

Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen ja täysivaltainen luonnollinen henkilö tai rekisteröity yritys tai yhdistys.

Kuluttaja-asiakkaiden osalta noudatetaan näiden sopimusehtojen lisäksi kuluttajansuojalainsäädäntöä ja Suomen lakia.

Nämä yleiset sopimusehdot tulevat sovellettavaksi ja osapuolia velvoittaviksi, kun asiakas on lukenut, kuitannut hyväksyneensä nämä sopimusehdot ja tehnyt tilauksen ostoskorissa, ja kun myyjä on vahvistanut tilauksen vastaanotetuksi.

Myyjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja ja hinnastoa. Muutokset astuvat voimaan uusille tilauksille, kun muutokset on julkaistu verkkokaupan internet-sivuilla.

2. Tilauksen tekeminen


Asiakas tekee tilauksen keräämällä valitsemansa tuotteet ostoskoriin. Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, pääset jatkamaan tilaustasi siirtymällä kaupan ylävalikosta ostoskoriin ja sitten kassalle.

Tarkista tilauksesi sisältö Laskutus osion oikeasta reunasta Tilauksen yhteenvedosta.

Täytä laskutus- ja toimitustietosi.

Valitse mieluinen toimitus- ja maksutapa.

Asiakas ilmoittaa "Tarkistus ja vahvistus" osion yhteydessä lisätietoihin haluamansa nouto-tai toimituspäivän sekä kellonajan. Huomioithan kuitenkin, että ensimmäinen mahdollinen tuotteiden nouto- tai toimituspäivä onnistuu aikaisintaan seuraavana päivänä tilauksen tekemisestä. Tilaathan tuotteesi ajoissa, jolloin varmistat tuotteiden saatavuuden ajallaan.

Poikkeustilanteissa myyjä pidättää itsellään oikeuden peruuttaa tai muuttaa asiakkaan toivomaa  nouto- tai toimituspäivää ja kellonaikaa, mikäli se ei ole mahdollista toteuttaa. Myyjä on kyseisissä poikkeustilanteissa suoraan yhteydessä tilaajaan. Myyjä ei ole korvausvastuussa aiheutuneesta vahingosta tai mielipaheesta.

Tuotteiden ominaisuudet kuten koristelu ja pakkausmateriaalit saattavat vaihdella verkkosivujemme esimerkkikuvista saatavuuden ja sesonkien mukaan. Mikäli sinulla on toiveita tuotteiden esillepanon suhteen, otathan erikseen yhteyttä sähköpostitse, niin suunnittelemme toiveesi täyttävät leivonnaiset.

Saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen, jonka yhteydessä lukee tarkemmat laskutustiedot, joka toimii myös kuittina. Tarkistathan, ettei tilausvahvistus eksy roskapostiin. Ellet saa tilausvahvistusta, lähetä meille sähköpostia resto.osk@outlook.com niin voimme tarkistaa, että tilauksesi on rekisteröitynyt.

3. Tuotteiden noutaminen

Tuotteet voidaan noutaa Cafe Nappaan liikkuvasta ulkoilmakahvilavaunusta, valmistustilasta Kuntokatu 3, 33520 Tampere tai erikseen sovitusta paikasta. Tuotteiden luovutushetkellä vastuu tuotteiden ulkonäöllisestä kunnosta siirtyy asiakkaalle. Myyjä ei ole vastuussa, mikäli asiakkaalla kuljetuksen aikana tuote vaurioituu. 

4. Tuotteiden kotiinkuljetus

Tuotteet voidaan toimittaa lisämaksulla asiakkaan haluamaan paikkaan, Tampereen alue 5€. Lisäksi toimitamme lähikuntiin Pirkkala, Nokian keskustan alue ja Ylöjärven keskustan alue 10€ lisämaksusta. Myyjä on vastuussa tuotteiden laadusta luovutushetkeen asti


Tuotteet voidaan noutaa Cafe Nappaan liikkuvasta ulkoilmakahvilavaunusta, valmistustilasta Kuntokatu 3, 33520 Tampere tai erikseen sovitusta paikasta. Tuotteiden luovutushetkellä vastuu tuotteiden ulkonäöllisestä kunnosta siirtyy asiakkaalle. Myyjä ei ole vastuussa, mikäli asiakkaalla kuljetuksen aikana tuote vaurioituu.


4. Ostoksen peruutus-, palautus- ja reklamaatioehdot


Ruokatuotteiden tilauksen voi peruuttaa 24 tunnin sisällä tilauksesta laittamalla sähköpostia resto.osk@outlook.com.

Tuotteillamme ei ole palautusoikeutta.

Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen resto.osk@outlook.com.


Julkaistu 9.2.2021. Päivitetty 02.09.2021.